پی پال چیست

اولین شرکتی است که یک Bitlicense مشروط را به یک Bitlicense کامل تبدیل می کند - 

. PayPal همچنین توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) یک مجوز کامل Bitlice اعطا کرده است - 

 به طور کامل با دستورالعمل های نظارتی و بهترین شیوه ها مطابقت دارد. افزودن قابلیت انتقال، ارسال و دریافت ارزهای رمزنگاری شده گام دیگری در سفر ما به سمت ساختن یک سیستم مالی فراگیرتر و موثرتر است. 

نشان دهنده تعهد ما به نوآوری مسئولانه و گسترش دسترسی و کاربرد ارزهای دیجیتال است.

 ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم از امروز، پی پال از انتقال ارزهای دیجیتال بین پی پال و سایر کیف پول ها و صرافی ها پشتیبانی می کند. 

این ویژگی از زمانی که ما خرید ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود آغاز کردیم، به طور مداوم توسط کاربران به عنوان یکی از درخواست‌ترین پیشرفت‌ها رتبه‌بندی شده است.

این قابلیت جدید که اکنون برای انتخاب کاربران ایالات متحده در دسترس است از امروز شروع می شود و در هفته های آینده برای همه مشتریان واجد شرایط ایالات متحده عرضه می شود، این قابلیت جدید به مشتریان PayPal اجازه می دهد:  سکه های پشتیبانی شده را به پی پال انتقال دهید.

رمزارز را از پی پال به آدرس های ارز دیجیتال خارجی از جمله صرافی ها و کیف پول های سخت افزاری منتقل کنید. در عرض چند ثانیه رمزنگاری را برای خانواده و دوستان خود در پی پال ارسال کنید، بدون هیچ هزینه یا هزینه ای برای ارسال یا دریافت شبکهدادن انعطاف پذیری به مشتریان پی پال برای انتقال دارایی های رمزنگاری شده خود (بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش یا لایت کوین) به داخل، خارج و داخل پلتفرم پی پال ما، نشان دهنده تکامل مداوم بهترین پلتفرم در کلاس ما است و مشتریان را قادر می سازد تا با اکوسیستم رمزنگاری گسترده تر مشتریانی که رمزنگاری خود را به PayPal منتقل می‌کنند، می‌توانند با استفاده از محصول Checkout با Crypto ما در میلیون‌ها تاجر، ابزار ارز دیجیتال خود را گسترش دهند

ما از اتصال مشتریان پی پال به کیف پول ها، صرافی ها و برنامه های کاربردی دیگر هیجان زده هستیم و در ماه های آینده به عرضه ویژگی ها، محصولات و خدمات رمزنگاری اضافی ادامه خواهیم داد.

 ما مشتاقانه منتظر شنیدن بازخوردهای بیشتر مشتریان و جامعه با افزایش قابلیت‌های ارز دیجیتال خود هستیم. 

در زیر راهنمای گام به گام استفاده از قابلیت انتقال رمزنگاری ما آورده شده است. 

برای اطمینان از اینکه نقل و انتقالات بدون مجوز انجام نمی شود، PayPal یک فرآیند تأیید هویت اضافی را نیز اجرا کرده است که در ادامه نیز توضیح داده خواهد شد.

Comments